Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2017 13:15 - Страх.
Автор: liberrte Категория: Лични дневници   
Прочетен: 447 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Какво всъщност е страхът ? Състояние при което един има по-голямо надмощие над друг и съответно го кара да се чувства слаб и безпомощен ? И какво значи да изпитваш страх,кои изпитват страх ?

Все въпроси,чиито отговори са безпочвени. Страхът е нещо нормално,всички ни е стах от нещо. Мен например ме е страх от змии,също така страдам от клаустрофобия и изпитвам панически страх когато попадна в тясно затворено помещение.

Страхът има неприличната способност да ни контролира и конкретно хората с по слаба психика от нормалното. Хора податливи на манипулация. Често срещам такива хора. На улицата. В магазина. Дори съм разговаряла с такива хора и знаете ли, те не се различават по нищо от "нормалните". Съвсем обикновени хора,с обикновени мечти и обикновен живот.  Хора които просто са прекалено наивни,добри. Често срещат в живота си неправилните хора,които ги карат да изпитват страх.

Както казва мой добър приятел. Няма нищо по-страшно от самия страх. Всичко е в главата ти. Всеки е достатъчно силен да пребори своя страх.


Тук се сещам как аз се опитах да преборя моя. Баща ми реши да ме заведе на цирк и там съответно можеш да се снимаш с едни огромни питони. Защо не казах си.едва ли е толкова страшно. Да ама не,беше си доста страшно,макар и упоени те можеха да мърдат и преставяте ли си как съм изглеждала когато змията започна да се движи по раменете ми. Бях доста смешна. Е все още ме е страх от змии,но с една идея по-малко.

Не ви го разказвам това за да се втурнете да се снимате със змии. А просто бавно и полека да се изправите срещу всеки страх и вярвам,че ще го преборите. ;)



Гласувай:
0



Предишен постинг

1. iosefbav - ....
26.03.2017 13:25
Опорната точка на борбата със страха, който сам по себе си е само психическа субствантивация на нереалното с цел реалното да бъде заслужено, чрез неговото самостоятелно преодоляване, е намирането на правилната мотивация. "Ако зная "защо" ще мога да намеря и всяко едно "как"!", възкликва Ницше.
цитирай
2. bumerang - А пък мен например ме е страх
26.03.2017 13:51
От НЕГОДНИЦИ, които се набутват в личното ми пространство и там шават ли шават. Изнасят лични текстове, фотографии даже на внучетата ми и т.н. НИЗОСТИ. Според някои те били летящи оловни войници. Та как да се справя с този страх не знам. Да се обучавам за хакер ли? Или да наема такъв?
цитирай
3. iosefbav - ....)))
26.03.2017 14:11
Ако човек говори винаги и само истината, каквито и хакери, каквото и да изнесат дали ще има изобщо някакво значение?!))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: liberrte
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2879
Постинги: 4
Коментари: 3
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930